У нашому магазині надається гарантія від 3 місяців на смартфоти всіх виробників
Умови гарантії
Гарантійне обслуговування товарів виконує наш сервісний центр (СЦ) або СЦ компанії-виробника (якщо він знаходиться в Україні). Погодивши з нами, Ви відправляєте товар до СЦ, де зроблять його діагностику та ремонт. Терміни ремонту визначаються техніком-ремонтником. У разі, якщо в гарантійний період, вийшла з ладу покупка з вини виробника і якщо даний продукт не може бути відновлений у нашому СЦ, ми замінимо товар на рівноцінний або зробимо повернення грошей. Для цього Ви повинні надати товар у повній комплектації та гарантійний талон, а СЦ надасть нам висновок про несправність товару з вини виробника.
При настанні гарантійного випадку витрати на транспортування несе магазин.
Гарантія не діє:
1. При неправильній експлуатації виробу.
2. При виконанні самостійного тестування, при зміні програмного забезпечення (у тому числі тимчасово), при перепрошивці, виконанні будь-яких дій з прошивкою чи рут правами.
3. При пошкодженнях, випадково заподіяних користувачем, або несправностях, які з'явилися наслідком недбалого відношення (падіння, будь-яка дія вологи, пилу, потрапляння всередину корпусу сторонніх частинок тощо) і будь-яких помітних механічних пошкоджень.
4. При ушкодженнях, що сталися внаслідок природних явищ (стихійних лих).
5. При пошкодженнях, спричинених стрибками напруги в електромережі або внаслідок неправильного підключення до електромережі.
6. При пошкодженнях, що виникли через підключення або підключення товару до інших пристроїв.
7. У разі використання програмного забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.
8. Порушено цілісність гарантійного пломбування, було розкриття та проведено несанкціонований ремонт, змінювалася конструкція товару або його схема.
9. Смартфони з дисплеями, що мають до 2-х битих пікселів.
10. Змінювався, стирався або не встановлюється серійний або IMEI номер, що знаходиться на товарі або в пам'яті виробу.
11. Гарантія не поширюється на аксесуари та акумулятори.
Повернення/обмін
«Закон про захист прав споживачів» дає Вам право повернути або обміняти покупку протягом 14 днів після оформлення покупки.
За бажання зробити повернення чи обмін - потрібно переконатися що:
• товар, що не використовувався і не має ознак користування: слідів удару, подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не змінювалось тощо;
• товар укомплектований повністю і не порушена цілісність, а також вид заводської упаковки;
• збережено всі наклейки, ярлики на виробі та збережено заводське маркування на упаковці.
Обмін або повернення непрацюючого товару можливе тільки при отриманні висновку нашого СЦ про те, що товар несправний і умови експлуатації не порушувалися.
Ми приймаємо на повернення/обмін товари в новому стані в оригінальній заводській упаковці і не пройшло більше 14 днів з моменту покупки.
Якщо знято заводську плівку з екрана, телефон автоматично вважається Б/У і поверненню не підлягає.
Процедура повернення та обміну товару
•Після отримання товару на обмін/повернення наші техніки перевіряють стан продукту.
•Одразу після діагностики виробу техніком, ми робимо повернення грошей або заміну на інший товар.
•Під час повернення грошей за товар - Ви оплачуєте всі транспортні витрати (крім гарантійних випадків).
•Кошти за купівлю, здійснену за допомогою кредитної картки, будуть перераховані на ту саму картку.